Je merkbijbel
Een uitgebreid document dat exact beschrijft hoe je merk toegepast moet worden. Van logo gebruik tot kleurcodes, typografie tot tone of voice.
Complete merkrichtlijnen
Logo gebruiksregels
Do's en don'ts voor correct logo gebruik in alle situaties.
Kleurspecificaties
Primaire en secundaire kleuren met alle kleurcodes.
Typografie systeem
Fonts, hiërarchie en typografische regels.
Beeldtaal & stijl
Fotografie richtlijnen en grafische elementen.
Van merk naar handleiding
Inventarisatie
We verzamelen alle bestaande merkelementen en bepalen wat er nodig is.
Structuur
We ontwerpen een logische opbouw die makkelijk te gebruiken is.
Uitwerking
Elk onderdeel wordt gedetailleerd uitgewerkt met voorbeelden.
Oplevering
Je ontvangt de guidelines in PDF en als interactief online document.
Consistentie is alles
Met duidelijke guidelines zorg je dat je merk overal dezelfde uitstraling heeft — ongeacht wie ermee werkt. Van je team tot externe bureaus.
- Consistente merkbeleving
- Efficiëntere samenwerking
- Snellere content productie
- Bescherming van je merkwaarde

Brand guidelines bevatten alle regels voor je merkuitingen: logo gebruik, kleuren, typografie, beeldtaal, tone of voice, templates en voorbeelden. Alles wat nodig is om je merk consistent toe te passen.
Ja, zelfs voor kleine bedrijven zijn guidelines waardevol. Ze zorgen voor consistentie en maken het makkelijker om met externen te werken. We passen de omvang aan op je behoeften.
Je ontvangt bewerkbare bronbestanden zodat je kleine updates zelf kunt doen. Voor grotere wijzigingen raden we aan om met ons te sparren om consistentie te behouden.
Ja, naast de PDF ontvang je ook een online versie die je kunt delen met je team en externe partijen. Updates zijn zo direct voor iedereen beschikbaar.








































